JAK PRACOVAT S ENERGIEMI 1

29.12.2011 16:11

 

Jak pracovat s energiemi / Základní cvičení

 | Alue |  Jak pracovat s Energiemi - seriál

_____ Začíná výuka: _____
 
Základní cvičení - podle mého mínění je nejlepší pro nacvičení příjmu a cítění energie. Rozhodně byste ho měli zkusit jako první.
 
Zkute si někde v klidu sednout. - Nemusíte vytvářet ,,atmošku", ani se nemusíte čtyřicet dní a čtyřicet nocí postit jako někteří ,,experti." - Jediné co potřebujete, je pohodlně si někde v klidu sednout. ( Klidně i na ,,Turka", ale bylo by dobré nekřížit ruce a nohy. - Zkřížením končetin blokujete tok energií ve svém těle a to vám vaši snahu značně ztíží.) Já nikdy nedržela nějaký nesmyslný půst, ani jsem nedělala nějaké čarodějnické procedury. Vše šlo hladce a přirozeně.
 
(Sledujte ilustrace)
Zavři oči a zklidni se. - Vnímej jen sebe, na všechno okolo se vykašli. Pro práci s energií je dobré se umět soustředit.
Sepněte ruce před sebou. - Třeba jako při modlitbě. - Podstatné je pouze mít dlaně u sebe, nekřižte prsty. Sepnuté ruce si držte jak chcete, jak je vám to příjemné.
Teď si představte, že jste kouzelníci. (A lidská bytost skutečně kouzelník je.) - Představte si, že otevíráte světelný tunel přesně nad sebou. - Nejdřív se nad vámi otvírá nebe a z něj k vám přichází tenký pramínek energie, který se dotýká vaší korunní čakry. (Tedy nahoře na hlavě.) - Pramínek se postupně rozšiřuje, až je z něj pořádný tunel. Jak moc široký bude, to záleží na vás, jste přeci velcí čarodějové a můžete všechno. - Snažte se cítit, že ten tunel ve vaší hlavě se nad vámi skutečně otvírá.
A taky že jo! - Pamatujte, že co vytvoříte v hlavě, to existuje!!!!
Pokud máte dobrou vizualizaci, potom skutečně ucítíte přívaly energie.
Ideální je nechat tunel tlustý tak 30-40cm, to stačí. Důležité je představovat si, jak přes tento světelný tunel k vám proudí hromada energie, která přichází přímo z kosmu. První vám proleze celé tělo a nabije vás. Vychutnejte si takový stav a snažte se tu energii ve svém těle cítit.
( Já při takovýchto sezeních a při jiném druhu manipulace cítím takové vnitřní napětí. - To se pomalu rozšiřuje tam, kde chci. Toto vnitřní napětí lze vyvolat a tím energii směřovat podle vlastní potřeby. Nemusí to ale nutně být napětí, co pocítíte. Může to brnět, píchat, tlačit, lechtat, klidně i bolet, můžete i slyšet zvuky, hudbu energie z kosmu, můžete vidět barvy a obrazy. - Pamatujte, každý z nás vnímá energie úplně jinak, svým vlastním individuálním způsobem. Žádný způsob není lepší nebo horší, je to váš způsob.)
 
Snažte se vizualizací a vyvoláváním vnitřního napětí (pokud jste pochopili co tím míním a pokud vám to půjde), nasměrovat energii do rukou. Postupně ji přesuňte do vašich dlaní.

Představujte si, jak světlo prochází a obklopuje postupně vaše paže a cestuje k rukám. Obklopuje vaše prsty a dlaně.
Až skutečně ucítíte, že tam ta energie je, s největší pravděpodobností se vám samy od sebe ruce zahřejí. Budou příjemně teplé.
(Pokud se nezahřejí vůbec, může něco být špatně, hlavně pokud neucítíte vůbec žádné vjemy spojené s příjmem energií.)
Zahřát se ale nemusí.
U mě to bývalo vždycky tak, že někdy zůstaly studené, protože mi prostě byla zima, nebo se zahřály až po delší době, protože jsem měla málo energie.
(Studené ruce a nohy bývají spojené nejen se špatnou funkcí štítné žlázy, ale také s nedostatkem energie.)
- Tedy pokud se vám hned ruce nezahřejí, nemusíte šílet, můžete počkat, nebo zvýšit tok energií. - Samozřejmě opět představou. V hlavě přesouváte proudy světla.
Až ucítíte, že máte ruce plné energie (hřejí, píchají, lechtají, brní apod.), pokuste se energii v nich cítit.
Dlaně, které jste měli až do této chvíle u sebe, pomaloučku oddalte. Vždycky je dejte jen kousíček od sebe, potom zastavte a zkuste je jemně o trošičku k sobě přiblížit. - V tuto chvíli, máte ucítit, že máte mezi dlaněmi balonek, který pruží. - Energie, která vychází z vašich rukou je hustá a lze ji cítit mezi dlaněmi. - Když se silou pokusíte energií proniknout, cítíte, jak vám prochází skrze prsty, jako hustá kaše.
Pokud to skutečně cítíte, potom gratuluji. Umíte totiž nabrat energii z kosmu do svého těla, nasměrovat ji a umíte ji i cítit. A to vše v jednom velice jednoduchém cvičení.
Pokud necítíte vůbec nic, něco jste udělali špatně, nebo jste zablokovaní. Energie neproudí.
I.
Tento cvik jsem zkusila sama od sebe jeden večer doma, když jsem se dověděla, že nějaká energie existuje.
Udělala jsem to přesně takto, cítila jsem ten balonek, který pružil hodně daleko. - Ale v jednu chvíli jsem si pomyslela: ,,Kdyby to viděl Kámoš, ten by zíral!" - A najednou Frrrrr… - energie byla fuč. Balonek už jsem necítila, seděla jsem na koberci a nechápala, co jsem udělala špatně. - Vzápětí mi do pěti minut zazvonil mobil a v něm čtu SMS právě od toho kamaráda, na kterého jsem myslela. Napsal něco v tomhle stylu: ,,Čau, neposílala jsi mi teď před chvilkou energii? Je mi nějak teplo a celé tělo mě brní." - Umíte si představit ten obrovský šok, který jsem měla?
 
Poznámka pro ty, co energii vidí: Vizualizací světelného tunelu nabíráte energii z vesmíru. - Univerzální, vědomou sílu. - Ty jiskřičky, které vidíte, když se podíváte na nebe to nejsou. - To je energie nulového bodu, která je používána na něco jiného a lze ji stáhnout přístroji.