EFT

22.10.2014 13:07

EFT

 

Ráda bych vás seznámila s touto úžasnou technikou, ve volném překladu je EFT - techniky emoční svobody.

Zní to složitě, ale je to úplně jednoduché a také se základní technice EFT můžete všichni lehce naučit.

K čemu tedy EFT slouží?

Jednoduše k lepšímu životu... Jemným poklepáváním na jisté body na ruce, obličeji a těle se dají odstranit různé emoční bloky, psychické zátěže, sociální strachy a celá řada fyzických bolestí.

 

Jde o to, že většina našich problémů, ať už jsou jakéhokoliv rázu pochází s psychiky, chcete-li z podvědomí. Takže aniž bychom to tušili, naše tělo na tyto informace uložené v podvědomí reaguje a to buď reakcí psychickou ( strachy, úzkosti, fobie) či reakcí fyzickou ( různé bolesti). V podvědomí se dají tyto informace - zkraty celkem jednoduše najít a tzv. odťukat.

V praxi to vypadá tak, že přijdeme na to, co vás trápí a z jakého zdroje si vaše tělo informaci uložilo - např. v dětství jsem se pod vodou nemohla nadechnout, v dospělosti mám strach z vody, aniž bych tušila proč. Pokud najdeme čas a situaci z které blok pochází, je jednoduché se ho zbavit - opravit chybný program v podvědomí a to technikou naprosto bezbolestnou a příjemnou.

Po sezení většinou klienti odchází s pocitem, že jsou najednou a 20 kilo lehčí, jakoby se vznášeli. Já sama jsem si asi za 5 minut odstranila strach z pavouků, který mě provázel celý život a nebylo to nic moc příjemného, takže dokážu chytit i velkého pavouka a mám pocit, že je divné, jak jsem se jich mohla kdy bát.

Když jsem o EFT poprvé slyšela, říkala jsem si, že to přeci nemůže fungovat, takové nějaké poklepávání. Jak jsem ale brzy zjistila, EFT funguje skoro zázračně, dokonce i tam, kde mnohé jiné techniky selhávají.

Takže moji milí, pokud vás trápí cokoli, zkuste EFT, budete mile překvapeni, jak tahle jemná technika funguje.

Z mojí zkušenosti můžu odpovědně říct, že nemalá investice za školu EFT byla ta nejlepší v mém životě.

Pokud bych měla ve zkratce napsat, na co všechno je EFT prospěšné, pak tedy :

- strachy z čehokoli

- nízké sebevědomí

- nadváha

- stres, úzkost

- nespavost

- pocity viny

- alergie

- neschopnost otěhotnět či donosit dítě

- bolesti

- stesky a trápení

- dyslexie a dysgrafie

- sociální fobie

a mnoho dalších problémů, prakticky jde EFT aplikovat na vše.

Přeji všem hodně úspěchů a zdraví. Grev

 

EFT body zvířat